Blog

Poszukiwana ekipa lub osoby do aplikacji folii

Szukamy osób lub samodzielnych ekip do stałej współpracy w zakresie wyklejania folii samoprzylepnych. Oczekujemy doświadczenia w tym zakresie, a najlepiej umiejętności:

– klejenie na sucho folii monomerycznych,

– klejenie na sucho folii wylewanych (możliwość ew. przeszkolenia),

– aplikacja folii w grafikach wielkopowierzchniowych,

– aplikacja materiałów ściennych.

Mile widziany własny samochód – pozwoli to na zwiększenie zakresu współpracy. Ze względów technicznych interesują nas ekipy z Wrocławia lub okolic, ale realizacje mogą być prowadzone na terenie całego kraju.

Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@hiram.pl, wraz z krótką informacją wstępną i danymi kontaktowymi. W tytule maila proszę o zamieszczenie zwrotu „wyklejanie folii”

Autor Hiram
Opublikowano: 16 października 2015

Pro-Vent na targach Budma

Kolejna nasza realizacja dla producenta rekuperatorów – central wentylacyjnych z odzyskiem ciepła „Mistral” firmy Pro-Vent. W ramach standardowego stoiska, zbudowanego w systemie Octanorm, opracowaliśmy i zrealizowaliśmy nową szatę graficzną, odpowiadającą graficznie nowej linii materiałów marketingowych tego klienta.

Autor Hiram
Opublikowano: 3 lutego 2012

Szukamy web developera

Poszukiwany web developer do pracy zdalnej.

Wymagania

– udokumentowane doświadczenie (portfolio)

– terminowość, odpowiedzialność, sumienność

– znajomość PHP, XHTML i CSS

– znajomość MySQL, phpMyAdmin, JavaScript

– znajomość standardów W3C

– znajomość Adobe Photoshop w stopniu umożliwiającym przygotowanie stron na podstawie dostarczonych projektów graficznych

Mile Widziane

– doświadczenie w realizacji projektów opartych na systemie WordPress

– znajomość Flash

– zmysł estetyczny

– umiejętność kodowania prezentacji multimedialnych

 

CV i portfolio (mile widzane linki do zrealizowanych projektów) prosimy przesłać podając w tytule maila „web developer”  na adres info@hiram.pl, wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)”.

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Autor Hiram
Opublikowano: 17 stycznia 2012

Praca dla grafika

Zatrudnimy osobę na stanowisko grafika.

Zadania:

– projektowanie materiałów reklamowych – adaptacja gotowych projektów

Oczekiwania:

– zainteresowanie tematem projektowania i działań reklamowych

– znajomość programów Corel Draw, Adobe Photosahop – mile widziana znajomość Adobe Illustrator, Adobe InDesign – mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny poligrafii i przygotowania do druku – dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność pracy w zespole – poczucie estetyki – mile widziana znajomość podstawowych zagadnień związanych z budową stron WWW

Oferujemy:

– możliwość rozwoju zawodowego – pracę w przyjaznej atmosferze – stabilne zatrudnienie po okresie próbnym – herbatę i kawę + mleko + służbowego e-maila 😉

Portfolio i CV prosimy przesyłać e-mailem – info@hiram.pl, podając w tytule „grafik” wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)”.

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Autor Hiram
Opublikowano: 2 stycznia 2012

Case study: Rekuperatory.pl

Współpracę z firmą Rekuperatory.pl sp. z o.o. nasza agencja reklamowa rozpoczęła w 2003 roku.  Było to wówczas przedsiębiorstwo jednoosobowe, działające na wschodzącym, ale już mocno konkurencyjnym rynku central wentylacyjnych z odzyskiem  ciepła, gruntowych wymienników ciepła

i instalacji wentylacyjnych przeznaczonych dla domów jednorodzinnych i obiektów niskokubaturowych. Pozostałe przychody firmy powstawały w zakresie sprzedaży urządzeń do ogrzewania nadmuchowego, osuszaczy i klimatyzatorów.

Rynek charakteryzował się obecnością kilku-kilkunastu dostawców i mnogością firm instalacyjnych. Instalacje z odzyskiem ciepła były ciągle w warunkach polskich rozwiązaniem stosunkowo mało popularnym – ze względu na wyższy koszt od instalacji grawitacyjnej, a także bardzo niską świadomość konsumentów. Bardzo często rekuperatory i gruntowe wymienniki ciepła stanowiły rozszerzenie oferty znanych podmiotów działających w obszarze wentylacji, w tym wentylacji mechanicznej, podmioty wyspecjalizowane stanowiły zdecydowaną mniejszość. Podstawowym narzędziem wykorzystywanym w walce rynkowym pozostawała cena.

Działania poprzedziliśmy szczegółową analizą rynku – zarówno w ujęciu podmiotów konkurencyjnych, jak i od strony popytowej, a także analizą perspektyw rynkowych, oczekiwań konsumentów, podstawowych problemów związanych z komunikacją rynkową, szans i zagrożeń.

Ówcześnie standardowo stosowana przez podmioty rynkowe komunikacja opierała się na podawaniu danych technicznych, parametrów kosztowych, prezentowaniu zdjęć urządzeń. Dotyczyło to zarówno podmiotów działających na rynku polskim, jak i przytłaczającej większości przedsiębiorstw zagranicznych.

Dodatkowym utrudnieniem, z którym musieliśmy się liczyć podczas planowania działań marketingowych była kwestia niewielkich zasobów, którymi dysponował klient w tym zakresie.

Na podstawie konsultacji z klientem i przeprowadzonych analiz, postanowiono iż w ramach długofalowej polityki marketingowej będą prowadzone działania na kilku płaszczyznach:

  1. zwiększania świadomości konsumentów; przyspieszanie budowy rynku
  2. popularyzacji oferowanych rozwiązań energooszczędnych, w tym przy wykorzystaniu panującego w mediach (prasa, radio, TV) zainteresowania tą dziedziną, przy jednoczesnym deficycie rzetelnych informacji.
  3. budowy kompleksowego vortalu poświęconego wyłącznie rekuperacji i energooszczędnej wentylacji, dla wykorzystania zwiększającej się roli Internetu, jako źródła informacji dla konsumentów.
  4. w miarę możliwości i istniejącego budżetu – wykorzystywanie klasycznych form reklamowych

Głównym celem było wykorzystanie rosnącej tendencji rynkowej i zajęcie miejsca lidera rynku – jako dostawcy rozwiązań, ale i informacji – w celu szybszej budowy rynku.

W komunikacji zdecydowano się na użycie tradycyjnej w branży kolorystyki, ale jednocześnie – odświeżenie i konsekwencję w jej stosowaniu. Wybrano kolory niebieski (powietrze), bordowy (ciepło) i zielony (ekologia), symbolizujące zarówno obszar działania firmy, jak i specyfikę oferowanych przez nią rozwiązań. Postawiliśmy też na wówczas niemal niespotykany w tym segmencie polskiego rynku sposób komunikacji z klientem – rekuperatory.pl, w odróżnieniu od konkurencji, nie prezentowały mało atrakcyjnych wizualnie urządzeń i instalacji, mnogości niezrozumiałych dla klienta parametrów technicznych. Postanowiliśmy oferować rozwiązania zidentyfikowanych i powszechnych problemów związanych z wentylacją, akcentując oczywiste korzyści wynikające z zastosowania produktów klienta, w połączeniu z komunikacją zbliżoną do stosowanej na rynku instalacyjnym przez wiodące podmioty zagraniczne.

Wraz z klientem ustalono również, iż firma zaoferuje rozwiązania w wyższych segmentach jakościowo-cenowych, by uniknąć wyniszczającej konkurencji cenowej w niższych segmentach jakościowych.

Agencja reklamowa HIRAM pełniła funkcje standardowo realizowane przez działy marketingu, zachowując bardzo wysoki poziom integracji z klientem. Jednocześnie realizowaliśmy prace dla podmiotów konkurencyjnych, unikając przy tym konfliktu interesów – było to możliwe dzięki ścisłemu ustaleniu zasad związanych z obsługą klientów, ze szczególnym naciskiem na zasady pracy z klientami w ramach jednej branży.

Potwierdzeniem słuszności realizowanej strategii było zrealizowane w 2009 roku przez Pentor Research International badanie, w którym potencjalni i faktyczni klienci zdecydowanie wskazali markę rekuperatory.pl, jako najpowszechniej rozpoznawaną markę oraz markę wysokiej reputacji – zarówno w odniesieniu do samych produktów, jak i przedsiębiorstw.

Konstruowany i prowadzony przez nas vortal www.rekuperatory.pl, dzięki prowadzonej przez nas świadomej polityce konstrukcji komunikatu, był na pierwszym miejscu lub na czołowych pozycjach w wyszukiwarkach w pięciu najbardziej interesujących dla klienta słowach kluczowych i frazach.

Wraz z dynamicznym rozwojem firmy oraz zbieraniem obserwacji rynkowych agencja nasza zarekomendowała, iż firma rekuperatory.pl powinna, korzystając ze swoich atutów i doświadczeń, zaoferować bardziej kompleksową ofertę –  rozszerzając ją o inne typy instalacji wykorzystywanych w domach i obiektach o małej i średniej kubaturze. Z oczywistych względów wiązałoby się to z koniecznością wypromowania nowej marki o większej uniwersalności. Zarekomendowano powołanie i promowanie nowej, przyjaznej marki dla różnych typów instalacji i wypromowanie jej za pomocą marki o ugruntowanej pozycji, zamiast mnożenia marek specjalistycznych, nastręczających problemy w wypromowaniu. Taka strategia wiąże się z maksymalizacją efektu ze względu na poniesione nakłady, a jednocześnie nie posiada znaczących wad, w porównaniu do strategii alternatywnych, rozważanych pierwotnie przez dział marketingu klienta.

Autor Hiram
Opublikowano: 11 września 2010

Dlaczego kompleksowa obsługa? (7C?)

Bardzo często klienci zastanawiają się, jakie korzyści mogliby odnieść, korzystając z kompleksowej obsługi reklamowej. Po co jednej firmie zlecać wszystkie projekty? Po co zlecać produkcję materiałów reklamowych? Przecież zawsze można znaleźć kogoś, kto zrobi to taniej, można zaoszczędzić pieniądze.

Tak rzeczywiście jest, jeśli traktuje się działania marketingowe, jak zło konieczne. Ale przy takim podejściu można w większości zapomnieć o efekcie synergii, wartościach dodanych, unifikacji wizerunku i pewności biznesowej – czyli o tym, co tak naprawdę jest najważniejsze w dobrym kontakcie z agencją…

Jeśli na produkcję materiałów reklamowych przeznacza się kwotę np. 100.000zł, a wartość kompleksowej oferty projektowej opiewa na kwotę 10.000zł, to istnieje pokusa, by zadania rozdzielić pomiędzy 5 tańszych projektantów i zapłacić np. jedynie 6.000zł. Przecież to oszczędność – za 4.000zł można zrealizować kolejny projekt… Czy nie lepiej jednak ponieść niespełna 4% wyższe koszty i otrzymać materiały na dobrym poziomie, zamiast niespójnych i mniej skutecznych?

Powstaje w tym miejscu parę pytań:

  1. czy każda z firm zada sobie trud i przeanalizuje rynek, pozna klienta i konkurencję?
  2. Czy różni, niezależnie działający projektanci, o różnych stylach projektowych, zapewnią jednolity wygląd przygotowanych przez siebie materiałów?
  3. Czy nie powstaną kwestie sporne lub trudne do uregulowania w zakresie własności intelektualnej?
  4. Czy w wypadku konieczności adaptacji lub pilnego zlecenia na pewno uda się je zrealizować w terminie? „Na pewno” to nie to samo, co „zawsze się udawało”.
  5. Czy w wypadku takiej współpracy można liczyć na usługi dodatkowe – w formie wsparcia marketingowego i kompleksowej porady odnośnie planowanych działań, lojalności?
  6. Czy w razie konieczności pozyskania materiałów po dłuższym okresie czasu, będzie to możliwe?
  7. Czy projektanci dysponują stosowną wiedzą w zakresie marketingu i kontakt z nimi nie będzie znacząco bardziej zajmował czasu pracowników klienta?

Celem komunikacji marketingowej jest w uproszczeniu zdobywanie, umacnianie lub utrzymanie pozycji rynkowych. Podstawowym kryterium podejmowania działań powinna być ich opłacalność – rozumiana jako stosunek odniesionych korzyści do poniesionych nakładów.

Warto zatem skoncentrować się nie tyle na całkowitym koszcie działań, ale nad ich jakością i opłacalnością. Strategia minimalizacji kosztu bezwzględnego realizacji działań marketingowych niesie ze sobą podwyższone ryzyko znaczącego pogorszenia jakości, a zatem i efektywności. Oszczędność okazuje się zatem często pozorna – w finalnym rozrachunku – po uwzględnieniu wartości utraconych korzyści, wynik finansowy takiego oszczędzania może okazać się zdecydowanie ujemny.

Właśnie dlatego zachęcamy klientów do korzystania z kompleksowej obsługi, wartości dodanych, wiedzy i znajomości klienta i jego rynku – by w finalnym rozrachunku optymalizować korzyści odnoszone przez klienta, dzięki współpracy z agencją reklamową.

Autor Hiram
Opublikowano: 24 sierpnia 2010

Nowa siedziba

Z dniem 26.05.2010 Agencja Reklamowa HIRAM, zaczęła działać pod nowym adresem.

Nowa siedziba pozwoli nam na nieskrępowany rozwój, lepszą organizację pracy, co wpłynie na dalszą poprawę jakości obsługi naszych klientów.

Agencja Reklamowa HIRAM ul. Gąsiorowskiego 16A 51-142 Wrocław

Szczegóły znajdą Państwo na stronie kontakt.

Autor Hiram
Opublikowano: 18 sierpnia 2010
Premium Wordpress Plugin